🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به چاه افتادم

(ثبت: 236667) اسفند 15, 1399 

 

در ديده هزار آدم آيند و روند

در سينه خيال خام پيوسته شوند

هر بار كه گوشه اى به فكر افتادم

در چاه كه كنده بوده ام ، افتادم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا