🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به چشمانت قسم

(ثبت: 229810) مرداد 5, 1399 
به چشمانت قسم

 

به چشمانت قسم یک روز غوغا می شود در من…!
تو می آیی و احــــساسی شکوفا می شود در من

خودت را از چه گم کردی؟! نگاهی رو به پایین کن
که رد پای لبخند ” تــــو ” پیدا می شود در من

تو را می خوانمت …این را هزاران بار می گویم..
و دارد نام تو “تصمیم کبــــــــــــری” می شود در من

فراقت آفت جان است همچون قامت یعقوب
ز هجر یار آخر قــــامتم تا می شود در من

مرا لبریز از خود کن ! شراب ناب شــــــــــــــیرازی!
بیاور جـــــــرعه ای از خود، گوارا می شود در من

نگاهت آیه های تازه ای آورده “بــــــــــــــــــسم الله!”
کلامت سوره ی یاســــــــین و طاها می شود در من

تو وقتی می روی برگ از درخت ســــــبز می ریزد
و جان از جسم بی روی تو منها می شود در من…

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 5, 1399

    سلام

    چه غزل جانانه و محکم و عاشقانه ای
    آفررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • معصومه بیرانوند

      مرداد 5, 1399

      سلام و عرض ادب استاد
      خیلی ممنووووون
      نظر لطف شماست

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 5, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیبا🌹🌹🌹

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 6, 1399

    نگاهت آیه های تازه ای آورده “بــــــــــــــــــسم الله!”
    کلامت سوره ی یاســــــــین و طاها می شود در من
    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃

  4. رسول رشیدی راد

    مرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. حسین شیرکوند

    مرداد 6, 1399

    👏👏👏👏👏
    بسیار زیباست👌

  6. فریبا نوری

    مرداد 6, 1399

    بسیار عالی و زیبا

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. محمد یزدانی

    مرداد 6, 1399

    بسیار عالی . بسیار عالی
    🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺

  8. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا