🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه زدم

(ثبت: 215293) مهر 3, 1398 

در میان قتلگه بر حنجرت بوسه زدم.
مثل عمه، من به جای مادرت بوسه زدم.

بر تمامِ پیکری که چیده ام در بوریا.
بر تمامِ زخم های پیکرت بوسه زدم.

مثل پاره های قرآن من به اشکِ چشم خود.
دست های ساقیِ آب آورت بوسه زدم.

تشنه ی یک بوسه بودم، با تَلَظّی بارها.
چون سه شعبه، بر گلوی اصغرت بوسه زدم

تشنه بودم مثل اکبر، من نه بر انگشترت
بلکه جای خالیِ انگشترت بوسه زدم

در وداعِ آخرم با جسم اکبر، جای تو
بر ترک هایِ لبانِ اکبرت بوسه زدم

رویِ زخمِ تازیانه برغبار چادری
مانده زیر دست و پا، از خواهرت بوسه زدم

وقت غسل نیمه شب، با یاد غسل فاطمه
بر کبودی های جسمِ دخترت بوسه زدم

رسول رشیدی راد(مجتبی) مهر ماه 1396

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. بر تمامِ پیکری که چیده ام در بوریا.
    بر تمامِ زخم های پیکرت بوسه زدم.

    دستمریزاد

    اجرتان با حسین بن علی علیه السّلام

    درودتان

    🌺🌺🌹🌺🌺💐

    • با سلام و درود خدمت شما
      ممنون از لطفتون
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    مهر 3, 1398

    درود
    و
    آفرین
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      ممنون از لطف شما
      🌹🌹🌹❤️❤️❤️

  3. طارق خراسانی

    مهر 3, 1398

    سلام و درود

    عجب عزل یک دست و محکم و. زیبایی!

    آفرین ها بر شما

    د. پناه خدای شهیدان سلامت باشید 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • با سلام و درود خدمت شما استاد گرامی
      ممنون از لطف شما
      لطف دارید
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹

  4. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    بسیار عالی

    اعتراف می کنم که اشعارتون زیباست

    اشعارتون رو دوست دارم
    باز هم میگم دکلمه ی شعر فراموش نشه .

    مانا باشید وموفق بزرگوار💐

    • با سلام و درود خدمت سرکار خانم امینی بزرگوار
      ممنون از لطفتون
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹

  5. آفرین ها بر شما
    اجرتان با صاحب شعر
    🌸🌸🌸🌸

    • باسلام و درود خدمت شما
      ممنون از لطف شما
      🌹🌹🌹🌹

  6. سپیده طالبی

    مهر 11, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب رسولی راد گران قدر

    بسیار زیبا و ارزنده است سروده تان گرامی
    دست مریزاد و سپاس از انتشار آن
    مانا بمانید به مهر پروردگار🌺

    • رسول رشیدی راد

      مهر 11, 1398

      با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم طالبی
      ممنون از لطفتون
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا