🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه گاه دعا

(ثبت: 242844) آبان 24, 1400 

 

وقتى نگاهِ گرمِ شما بوسه مى شود
حس مى كنم حضورِ خدا بوسه مى شود

در لحظه هاى خلوتِ سبز خيال من
دستانِمان به بام دعا، بوسه مى شود

دیدم که کارهای نشد شد، ولی به صبر
آثارِ زخم های جفا ، بوسه می شود

يك بوته خار، در دل دشت محبتت
بر بوسه گاهِ گامِ بلا، بوسه می شود

روى تنِ سياهِ سكوتى به رنگِ شب
هر واژه ى طلايى ما، بوسه مى شود

وقتى كه درد، دورى دلهاى تشنه است
هر جرعه آب تا به شفا، بوسه مى شود

 

 

 

 

نظرها
  1. فوق العاده بود استاد👌👌👌🌸🌸

    • طارق خراسانی

      آبان 24, 1400

      سلام و درود

      سپاس، از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  2. اسماعیل علیخانی

    آبان 25, 1400

    سلام استاد و احسنت
    بر دست های طبع قشنگت بیا ببین
    تحسین من ای طارق با صفا بوسه می شود
    🌺🌺🌺

  3. محمد خسروی

    آبان 25, 1400

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیباست
    در پناه خدا باشید

    💐💐💐

  4. حسن جعفری

    آبان 25, 1400

    درود بر شما
    بسیار زیبا، لذت بردم از خواندن این شعر
    بخصوص بیت سوم
    ❤️🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا