🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی ماه محرم

(ثبت: 213836) شهریور 2, 1398 

ورودیه ماه غم ارباب
بوی ماه محرم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
———————————
گوش بکنید داره میاد ،بوی ماه محرم
بیرق و پرچم و علم ،سوی ماه محرم
سینه زن ها گریه کن ها،ماه غم حسینه
دل و بدید به روضه ها ،توی ماه محرم
یه مادری به سر زنان ،نوحه گر غم حسین
میگه بُنَّی یا حسین ،آبروی ماه محرم
منادی از عرش می خونه،حَیِّ علی العزا به پا
نسیم پرچم می وزه ،رو به روی ماه محرم
مهدی صاحب الزمان ،گریه کن بزم عزا
مستم کن از جام وَلا ،از سبوی ماه محرم
تشنه عشق تو حسین،مست نوای روضه ام
یکساله من منتظرم ،در آرزوی ماه محرم
———————————
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 2, 1398

    سلام

    استاد چهارمحالی

    مهدی صاحب الزمان ،گریه کن بزم عزا
    مستم کن از جام وَلا ،از سبوی ماه محرم

    اجرکم عندالله و عندالرسول ….

    🌈🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا