🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بى نشان كن

(ثبت: 237015) اسفند 23, 1399 

 

دلم را با حضورت آشنا كن
غمى بر تار و پودم مبتلا كن
ز بى غمهاى عالم دردمندم
به ناى نى ، دلم را همنوا كن
به چشمان ترم ابرى بيفزا
كوير خشك روحم باصفا كن
دو چشمانم بدنيا خيره مانده
تو خواب آنچه ديدم برملا كن
بشوى تصوير رنگارنگ دنيا
مرا با آنچه دارم بى وفا كن
مرا بگذار در فصل ندارى
ز هرچه داشتنها بى نشان كن
مثال بذر كشتم دانه دانه
هر آنچه خوب و بد دارم فنا كن
نمى خواهم عملهاى ريائى
مرا از هرچه مى كردم رها كن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا