🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بى هويت

(ثبت: 237110) اسفند 25, 1399 

 

ديده هامان چون اسير رنگهاست

سنجش ما در نگاه حجم هاست

منزلتهامان به يغما رفته است

چون تمام روح ، جسم سنگهاست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا