🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بيراهه ٢

(ثبت: 237794) فروردین 30, 1400 

 

تا ز چشمه ى ازلى جلوه ام جوانه گرفت

كوره راهى به پيش نگاهم بهانه گرفت

يكباره افتادم از اوج به گرداب كبود

پيوسته در كرانه ام غبار ترانه گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    فروردین 30, 1400

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا