🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بيم و اميد ٢

(ثبت: 240926) مرداد 15, 1400 

 

ترسم به روز حادثه عقلم هدر شود

صبرى كه داشتم از دل بدر شود

اى خالق قضا عنايتى رسان مرا

باشد كه اين شب ديجور سحر شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا