🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیابان کذائی

(ثبت: 232159) مهر 27, 1399 

 

تنها شدم در این بیابان کذائی

هرگز نمی یابم کمی روح رهائی

از بس که خشکید آرزوهای دل من

راه گلویم بسته شد از این جدائی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهر 27, 1399

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 27, 1399

    🌷🌷🌷💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا