🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیاد برادرم عباس

(ثبت: 254745) دی 20, 1401 

 

کم کمک مرغ دلم از سینه ام پَر می کشد
جرعه جرعه دردهای ماندنی سَر می کشد

اشکهایم از فراق دیدنش در حلقه هاست
از دلم یادِ نگاهش دائما پَر می کشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    دی 20, 1401

    خداوند به شما صبر بدهد جناب مروج عزیز

    • دی 24, 1401

      هزاران سلام تقديمتان

  2. سلام و عرض ادب

    • دی 24, 1401

      همواره از مهرتان لبريزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا