🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیان

(ثبت: 208779) اسفند 15, 1397 

سرم
سوت می کشد…
در واژه ، واژه ی این زندگی
در قطره ، قطره ی نگاه تو!
که می ریزد…
به پای مرگ
که از دست تو!
خسته ست
می دود به هر مویرگ
اما تو!
جنبش بی امان جانی
برای شهر روشنایی،
سرو می کاری …
به جویباران نگاه
هزار سخن
در نگفته هایت
زل زده بر من ، پیدا
تو!
آوازی می خواهی برنگ روز
سپید ، چون بلند بالای امید

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا