🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا امشب به مهمانی

(ثبت: 3660) اسفند 26, 1395 
بیا امشب به مهمانی

 برایت  کرده ام  دل  ،  را  مصفا   با  غزلخوانی

فدای  دست  ِ پنهانت  ،  بخوانم  در   پریشانی

هزاران شعله میخیزد دراین احساس ِآتش زا

برویان  در  دلم  عشقی  ازین  دریای  طوفانی

هوا در مرز  ِ شادی ها  شکوفا می شود هر دم

بنازم شور  ِ شهنازت  ،  در این  بزم  ِ چراغانی

خمارآلوده ام  امشب  نگاهی  تازه  می خواهم

بغل  وا  کن که  می میرم  میان  ِ بغض  ِ پنهانی

بلغزان   بازوانت   را   ،   بگرد   ِ شانه های  من

که  می روید   شکوفایی    میان  ِ  شرم   ِ بارانی

هوا  دَم  کرده از رُستن  چمن لبریز  ِآواز است

چکاوک  می سراید  گل ،   بیا امشب  به مهمانی

 طلا   در   وقت   ِ دلتنگی   ندارد   ارزشی  یارب

رهایم کن  ازین  غربت  بسوزان  رسم  قربانی

در آستانه ی شکوفایی  بهار طبیعت  و حلول سال نو ضمن سپاس از زحمات  ِ  مدیریت  محترم  ِشعر پاک استاد ارجمند جناب طارق خراسانی در ارزش گذاری به شعر و ادبیات چون شکر فارسی و داوران و  اساتید و همراهان  ِ شعر پاک ، در پناه عشق الهی سالی همراه با سلامتی و سر سبزی برای خانواده ی شعر پاک آرزو دارم.

قلم تک تک دوستان شاعر را می بوسم و برایشان موفقییت روز افزون آرزو دارم.

عزیزان ارجمند

بهاران مبارک باد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    اسفند 29, 1395

     درود و هزاران درود      میلاد بانوی مهربانی  وروز زیبنده  ی زن بر شما خواهر گرامی مبارک باد

    • طلعت خیاط پیشه

      فروردین 3, 1396

      استاد خادمیان ارجمند

      سپاس از حضور پر مهرتان

      بهاران مبارک باد

  2. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

    • طلعت خیاط پیشه

      فروردین 2, 1396

      ممنونم خانم عرفانی

      بهاران بر شما مبارک.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا