🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا قرآن به سر کن این شب وشبهای دیگرهم

(ثبت: 6154) خرداد 24, 1397 

 

 بیا قرآن به سر کن این شب وشبهای دیگرهم

لباس عشق بر کن این شب وشبهای دیگرهم

  دلت با عشق حق آذین نما در لیلة القدری

 به کوی حق سفرکن این شب وشبهای دیگرهم

لهیب عشق در جان باعلی همراه شو اینجا

دل خود شعله ورکن این شب وشبهای دیگرهم

بیا در خیمه مولانشین و این دل خودرا

بری از فتنه گر کن این شب وشبهای دیگرهم

چومالک در رکابش این زمان فتنه و شر باش

و دفع هرچه شر کن این شب وشبهای دیگرهم

چو میثم مدح مولا بی هراس از هرحرامی گو

و از کوفی حذر کن این شب وشبهای دیگرهم

به شولای ولایت چنگ زن تا لامکان بینی

در آغوشش سحرکن این شب وشبهای دیگرهم

مشو چون ابن ملجم ،در سحرگاه شب قدری

دلت شق القمر کن این شب وشبهای دیگر هم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):