🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا کمی بودن یاد بگیر

(ثبت: 5215) دی 1, 1396 
بیا کمی بودن یاد بگیر

بی تو

هر صبح

چایِ خیالت را

دَم می کنم

و مثل هر روز

تن عریانِ تنهایی ام را

تکیه خواهم زد

به آغوشی که نیست.

بیا

کمی بودن یاد بگیر،

بی تو

هیچ روزی

از گلویم پایین نمی رود،

چای که هیچ…

دنیا.ت(ماهک)

۹۶/۹/۲۷

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):