🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیدِ لرزان

(ثبت: 263193) شهریور 1, 1402 

 

آرزویم مثل یک گنجشکِ زیبایِ زرنگ
پر کشید و بید لرزانِ مرا تنها گذاشت
شاخه های سر به زیرِ قلبِ من جایش نبود!
آشیان بر بازوانِ سبزِ یک افرا گذاشت

فصل پاییزم رسید و زرد از غربت شدم
باغِ تنهایی مرا چون غم به آغوشش کشید
ضجه میزد باد از سوزِ صدایِ هق هقم
آه سردی از نفیر سرد و خاموشش کشید

باغ تنهایی به گوشِ بیدِ دل آهسته گفت
آن پرنده از حصار شاخه ات دل کنده است
گفتمش من می نشینم در غمش تا نوبهار
شاید او کاشانه یِ زردِ مرا گم کرده است

گفت میدانستم ای تنهاترین تنها درخت
راه و رسم بیدها همواره مجنون بودن است
عاقبت بر شاخه ات گنجشک می آید ولی
شرط آن روئیدنِ گلهای پر خون بودن است

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. مهرداد مانا

    شهریور 1, 1402

    سلام
    حس می کنم دیروز همین شعر را خواندم
    و عجیبه که کامنت نگذاشتم

    • سحر فهامی

      شهریور 2, 1402

      درود . حستان درست است من حذفش کردم و پس از کمی ویرایش دوباره منتشر شده است .🙂🤩🌹

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 2, 1402

    درودتان باد مهربانو فهامی عزیزم ❤️
    زیبا و دلنشین و موزون سروده اید نازنینم 🌹
    زنده باد 👏 👏👏💯

    • سحر فهامی

      شهریور 2, 1402

      درود و عرض ادب دوست فرهیخته و مهربانو جانم سپاسگزارم از مهرتان 🌹🤩🙂💫

  3. مهدی سیدحسینی

    شهریور 2, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌹🌹

    • سحر فهامی

      شهریور 2, 1402

      درودتان گرامی یک دنیا ممنون سلامت باشید

  4. سینا دژآگه

    شهریور 2, 1402

    سلام و عرض ادب بانو فهامی عزیز
    خواندن یک چهارپاره‌ی زیبا از قلم خلاقتان بسیار دلنشین بود. درود بر شما👏
    اگر قافیه‌ی بند سوم هم ویرایش شود، شعر زیبایتان بی‌نقص خواهد شد.
    زنده باشید به مهر🌸🌺🌸🌺

    • سحر فهامی

      شهریور 2, 1402

      عرض سلام دارم گرامی بسیااار خرسندم از دقت نظر هنرمند باتجربه ای چون شما🌹🌹🌹

  5. س ن روشن

    شهریور 2, 1402

    بادرود،
    محتواوقالب وبیان همگی عالیست.
    👏👏🌳🌺

    • سحر فهامی

      شهریور 2, 1402

      درود و ارادت گرامی مهربان سپاسمندم از لطف شما🌹🌹🌹🌹

  6. برهان جاوید

    شهریور 3, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏

    • سحر فهامی

      شهریور 4, 1402

      درودتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. امید کیانی

    شهریور 4, 1402

    درودها

    گلشن وجودتان پیوسته شکوفا🌹

    • سحر فهامی

      شهریور 4, 1402

      درودتان گرامی بزرگوارید🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا