🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیراهه

(ثبت: 230587) شهریور 2, 1399 

 

بال پروازی اگر نگشوده ایم
دل به آبی ها اگر نسپرده ایم
لیک می دانیم چرا پژمرده ایم
راه در بیراهه ها پیموده ایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 2, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا