🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیقرار

(ثبت: 236421) بهمن 28, 1399 
بیقرار

 

گر به شمع عشق تو پروانه ام
بی قرارم ، عاشقی دیوانه ام
آتش عشقی بیارا پر شرر
هم بسوزم هم بسوزد خانه ام
ای فدای آن دوچشمِ مستِ تو
یک بغل می ریز در پیمانه ام
مست مستم کن زگرمای تنت
آشنایی کن مخوان بیگانه ام

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1399

    سلام

    عاشقاته ی زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 29, 1399

      سپاس بیکران
      بذر مهر دلتان افشان
      مانا باشید
      🌸🌼🍁🌹

  2. امیر اصلانی

    بهمن 28, 1399

    درودها بانو ترکاشوند

    مصرع 3 و 4 کلمات
    بیارای و بیافروز
    یک هجای اضافی وارد وزن شعر کرده اند
    به نحوی که همه مصرعها یازده هجا دارند
    و این دو مصرع دوازده تا

    غیر از این اشکال وزنی مختصر

    سروده ای زیبا و خوش نقش است

    دستمریزاد
    💐💐💐💐💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 29, 1399

      سلام و درود بر شما فرهیخته گرانبها
      ممنون که به مهر خوانده اید
      نقدتون را با دل و جان پذیرفتم و ویرایش کردم
      سر فرود مهرتان هستم
      🙏🏻🌷💐🌺🙏🏻

  3. کبری محمدی

    بهمن 28, 1399

    سلام
    زیبا قلم زدید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 29, 1399

      سپاس از مهرتان گرانقدر
      پویا و برقرار باشید
      🙏🙏🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا