🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بین انجم جلوه ای دیدم چو ماه

(ثبت: 219577) دی 8, 1398 

 

باز شب آمد سمایی را نگاه
بین انجم جلوه ای دیدم چو ماه

لحظه دیدم آن سماوی جلوه را
همرهش سیری بکردم نصف راه

ولی اله بایبوردی

13 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زیبا بود و دلنشین
    و جیبهایتان پر از لبخند باد تا همیشه
    درودها

    • سلام

      استاد نعمت پور عزیز

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      سپاس

      🌺🌺🌸🌺🌺

  2. علی معصومی

    دی 8, 1398

    بادرود و عرض ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین

    به هدف رشد و بالندگی عرصه ادبیات
    از شما سرور ارجمند دعوت بعنوان عضوی از هیئت داوری کارگاه دوم، بنا به تخصص خود به سروده های ارسالی در این کارگاه، امتیاز دهید.

    باتوجه به رویه های دهگانه، از۰ تا ۱۰ امتیاز و باتوجه به دیدگاه شخصی خود نیز اگر نکته ای بنظر می رسد مرقوم فرمائید.
    با توجه به ناشناس بودن سرایندگان، ذیل هر سروده نتیجه داوری را قید فرمایید
    ارادتمند

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی بزرگوار

      سپاس از حُسن نظر ارزنده تان

      داوری واقعی سخت است هر چند که زاویه یِ دیدِ هر صاحب نظر مجزّاست…

      هر سروده ای را مطالعه می کنم ، می آموزم و ارج می نهم ….

      با احترام

      در پناه ایزد دوست

      تقدیمی : 🌸

      به خاکستر شود تبدیل آن زر
      بسوزد زر به آتش ، پاره اخگر

      خداوندا ؛ عمل زر نامه ها را
      بخواهیم از تو لا ثبتی به دفتر

      ولی اله بایبوردی

      21 / 04 / 1398

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا