🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو همیشه شاعران دنبال شعرند

(ثبت: 2854) آذر 2, 1395 

جنگل پر از پاییز شد تا سرد باشد
از دوری ات روی درختان زرد باشد
هر گاه یاد هجر تو می افتم … اما…
وای این خزان پشت مرا تا کرد، باشد….
من بی تو ” حتماً ” در جهنم جای دارم!
سیبی مرا هم از بهشتش طرد،باشد…
بی تو همیشه شاعران دنبال شعرند
قانونشان اجرا شده…پیگرد باشد!
جانا ! قمار چشم تو قافیه را برد
من باختم در بازی این نرد … باشد…
لنگان و لنگان گرچه سوی تو دویدم
پیشم بمان،هان! بی برو برگرد… باشد…؟!

معصومه بیرانوند ” آسمان”

1395/08/23