🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی خوابی

(ثبت: 210108) خرداد 1, 1398 

در ابتدای فصل
درختان قهوه
بی‌خواب چشمهای تو بودند
و چشمان تو
تعبیر خوابهای من
می‌گفتم
پلک هم نزنی!
بدون چشمانت
می‌ترسیدم
هم از خواب
هم از بیداری

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 1, 1398

    درود بر شما بانو نوری گرامی

    عالی سرودید

    درختان قهوه
    بی خواب چشم های تو …

    زنده باشید
    🌿🍃💐

    • آرزو نوری

      خرداد 4, 1398

      سلام و عرض ادب/ و سپاس

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 1, 1398

    🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1398

    سلام
    چی بگم ؟
    اگه خواسته باشم درباره شعر کوتاه و زیبایت حرفی بزنم یک کتاب عشق باید بنویسم‌.
    با تمام وجودم میگم : بهت افتخار می کنم خوشحالم تا زنده بودم شعراتو خوندم و تا حدودی شناختمت .

    هر کجا هستی در پناه خدای عشق شاد زی🌿👏👏👏🙏🌿

    • آرزو نوری

      خرداد 4, 1398

      سلام و عرض ادب
      نفرمایید استاد/ آنکه باید نعمت آشنایی با شما را چون تاجی بر سر نهد منم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا