🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی دارو

(ثبت: 261773) تیر 20, 1402 
بی دارو

باز هم ستون خانه ای افتاد

مردی از نام و مقام، آزاد

بی درمان، بی دارو، جان داد

در کوچه ی فراموشی در ناآبادی های شهر

و در آن سامان، وزیران، باز هم از اجلاس شان شاد

و خبرها بر مَدارِ مُراد

باز هم اندوهی بی داد

در قهقهه ی بی امان باد

جان گداخته است.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

نظرها 12 
  1. معین حجت

    تیر 20, 1402

    👏👏👏💐💐💐💐👍

  2. عظیمه ایرانپور

    تیر 20, 1402

    درود بر شما🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 20, 1402

    درود بر شما
    🌸🌹🌸🌹🌸🌹💐🌿🍃

  4. طارق خراسانی

    تیر 20, 1402

    سلام

    این مصیبت های خاص جهان سومی هاست

    دستتون درد نکند

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  5. سینا دژآگه

    تیر 20, 1402

    سلام و عرض ادب جناب رضاپور عزیز
    دردمندانه سروده‌اید که بسیار ارزشمند است.
    برقرار باشید🌺🌸🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 21, 1402

      سلام و احترام و تشکر جناب
      دژ آگه ی عزیز،
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🌺🌸🌺🌸💐🌿

  6. شیما رحمانی

    تیر 21, 1402

    درود بر شما🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا