🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی ریا

(ثبت: 221894) بهمن 22, 1398 

 

ما ز دريائيم و دريا می رويم
بی سر و بی دست , بالا می رويم

شانه هامان زير بار ترکش است
جبهه هر روزِ خدا پُر بارش است

هديه از افلاکيان می خواستيم
بارش بارانِ رحمت خواستيم

دائماً از اوج مرغی ناله کرد
در هزاران گوشِ دل کاشانه کرد

او نمايان کرد عرشِ کبريا
چشمها ديدند صدها بی ريا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 22, 1398

    مولوی وار سروده اید

    استاد ارجمند جناب مروج عزیز

    درودها

    تقدیمی : 🍃

    گر چه از بحریم و دریا می رویم
    راه ها طی تا ثریا می رویم

    دور از پیکر سلوکی راه را
    مقصدی باشد به آن جا می رویم

    ولی اله بایبوردی

    22 / 11 / 1398

    💐🌈🌈🌈🌈🌈💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا