🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی شک گلاب ناب وطن به ز قمصر است

(ثبت: 1683) خرداد 20, 1395 

بی شک گلاب ناب وطن به  ز قمصر است

کان بهترین، عصاره ی گل های پرپر است[1]

شک نیست آسمان وطن از ستارگان

آن شاهدان عشق، همیشه منور است

دشمن نخواست مردم عالم خبر شوند

 اما شکوه ما  که به دنیا مصور است

از افتخار و عزت و مردانگی خویش

چون بگذریم، صحبت دیگر به دفتر است

 دزدان اصغری همه زندان و ای عجب

آزاد و مست، هیئت دزدان اکبر است

آخر پسر چگونه تواند برد زنی

وقتی پدر  ز غصه ی نانی مکدر است؟

طارق به چشم خویش ببین در زمان ما

  قوم ریا ، تداعی اقوام بربر است

20 خرداد 1395

بداهه

طارق خراسانی

[1] . گیرم گلاب ناب شما اصل قمصر است

اما مگر نه حاصل گل های پر پر است

 از علی اصغر داوری ترشیزی