🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قبیله

(ثبت: 243160) آذر 8, 1400 

 

من بی قبیله ترین لیلی تو بودم

و تو

دیر باورترین مجنون من

 

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 8, 1400

    درودها بانو ترکاشوند عزیز 🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 8, 1400

    سلام

    کوتاهی به بلندای قصر ادب ایران

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام ودرود بر عزیزاستاد والامهر،شاگرد نوازی میکنید استادم،در محضرمبارکتان نقش شاگردی میکنم🌺🌸🌼

  3. خسرو فیضی

    آذر 8, 1400

    . آری بنا به فرمایش استاد گرانمهرم
    .(( کوتاهی به بلندای قصر ادب ایران )) 🌸
    . و من نه آن سعادتی که غزلی از شما بخوانم !!
    . در انتظار می مانم
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌸🌿🌸

    • درود برشما استاد والاگوهر،سرفرود مهروبزرگواریتان هستم،در محضر مبارکتان مشق شاگردی میکنم🌼🌺🌸🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا