🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مرگ

(ثبت: 234613) آذر 27, 1399 

 

بی جنون
بی حس و حالم و هیچ
سر گشته به هزار و یک پیچ
همه اش در جبن و هراس و ماتم
هی در دو در دویِ گیج
چیزی
از جنس چوب و سنگ
مرده
در فهم فشل و مکانیک
رفته در پژمرد نیرنگ و رنگ
همه اش ایستایی و درنگ
اما
مجنونیم
می برد …
به برید هزار بند
به گسست مسلسل نامها و ننگ
بر می خیزد
از زلف آشفتگیم فرق و زرق
می کشدم
به وادیهای بی پایان ارجمند
به نشاتی
از بیماری چشمان نسرین و نسترن
که خورشید را
آغوش خراسان آنسانم می کرد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1399

    🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1399

    سلام و عرض ادب محضرتان جناب استاد رشنو گرامی

    زیبا ست

    همیشه در محضر گرم شما می آموزم

    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏❤️🙏💐

  3. امیر اصلانی

    آذر 27, 1399

    ساقی بده پیمانه ای زان می که بی خویشم کند
    بر حسن شورانگیز تو مجنون تر از پیشم کند

    درودها جناب رشنو
    دستمریزاد👌👏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا