🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مهر تو

(ثبت: 216345) مهر 25, 1398 
بی مهر تو

باز هم این مهر من
بی مهر تو
بارید و رفت
ای دریغ
آبان و آذر را
چگونه سر کنم؟!

#دنیا_تیموری
۹۸/۷/۲۴

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بانو بسیار زیبا
    رقص قلمتان تا همیشه
    پاییزتان پر از مهر

    • دنیا تیموری

      مهر 28, 1398

      مرسی عزیزم.
      نگاهتون ماندگار🌹🌹🌹

  2. دستمریزاد

    سرکار خانم تیموری

    تقدیمی : 🌸

    لحظه را فکری به دور از بُرجِ ماه
    دور از حُزنی شوی با ناله آه

    دلبخواهی بگذرانی عمر را
    خود رسانی مقصدی با توشه راه

    ولی اله بایبوردی

    25 / 07 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا