🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نام تو

(ثبت: 14047) بهمن 23, 1397 

.
.
.

آن گاه که باران صبحگاهی
بر شیشه های عرق کرده ی پنجره
رنگ می گیرد
و آبچلیک ها
بوته ها را فریاد می زنند؛

آنگاه که ستاره ی صبح
در نزدیکی افق شعله ور می شود
و هوای دودی تهران
چون آب چشمه ساران
زلال خواهد شد؛

آن گاه که از سپیده ی فردوس
نماز سلیمان
در صدای معصوم بلدرچین ها
اقامه شود؛

همه چیز تن به سحر خواهد سپرد
به جز من
که تا تو نباشی
روزهایم
حوصله ی بیدار شدن ندارند …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    بر این شعر قبلا نوشتم مفصل هم نوشتم تلکرام وصل بشه حتما اینجا میذارم اون نظر رو

    در کل شعری صمیمی و دوست داشتنیه🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      خرداد 11, 1400

      آنگاه که ستاره ی صبح
      در نزدیکی افق شعله ور می شود
      و هوای دودی تهران
      چون آب چشمه ساران
      زلال خواهد شد؛

      آن گاه که از سپیده ی فردوس
      نماز سلیمان
      در صدای معصوم بلدرچین ها
      اقامه شود؛

      همه چیز تن به سحر خواهد سپرد

      سلام و درود بر خانم نوری عزیز
      چه خوب شد این تفیسه ی ادبی را باز نشر فرمودید قبلا بنده سعادت خوانش آن را نداشته و خوشحالم اکنون از خوانندگان این اثر بسیار لطیف ان مهر بانوی گرامی هستم.
      در پناه خدا همیشه شاد و تندرست باشید
      🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

      • فریبا نوری

        خرداد 11, 1400

        سلام استاد ارجمندم
        سپاسگزارم آز مهر حضور و نظر لطفتان
        🌹🌹🌹🙏🙏🙏
        در پناه خدا

    • فریبا نوری

      خرداد 11, 1400

      سلام جناب نژادیان ارجمند
      سپاس از زحمتی که کشیدید
      و از نظر لطفتان
      🌷🌷🌷🙏🙏🙏

  2. نسرین حسینی

    خرداد 11, 1400

    دستمریزاد بسیار زیبا بود ودلنشین بانو نوری عزیز

    درودهابرشما
    🍃🌺🍃🌺👏👏👏

    • فریبا نوری

      خرداد 11, 1400

      سلام بانو حسینی عزیز
      سپاس از مهر حضور و نظر لطفتان
      🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  3. رضا محمدصالحی

    خرداد 11, 1400

    تا تو نباشی
    روزهایم
    حوصله ی بیدار شدن ندارند

    درود بانو نوری ارجمند

    بسیار زیبا … دست مریزاد

    • فریبا نوری

      خرداد 11, 1400

      سلام استاد ارجمندم
      سپاس از مهر حضور و نظر لطفتان
      🌹🌹🌹🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا