🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نام 15

(ثبت: 5768) فروردین 12, 1397 

                                                                       

                                                                        

بهت پاشیده سرخ

سراپرده آسیمه سر

گرم رقصیده سوار

سیاه بخت اهریمن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1397

    سلام  و درود بر فرزاد عزیزم

    عاااالی

    سیزده نوروز مبارک

    در پناه خدا

    • فرزاد امین اجلاسی

      فروردین 19, 1397

      درودها و پوزش از تأخیر

      سپاسگزار مهر و لطف بیکرانتان هستم

      نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز

  2. مه ناز نصیرپور

    فروردین 13, 1397

    درود بر شما