🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نظمی

(ثبت: 233420) آذر 7, 1399 

 

تخته دست کودکان افتاده است
شش و بش در اضطراب افتاده است
گاه نقش شش بر جان بش است
گاه بش در جان شش افتاده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود نیکمرد

    💐💐💐💐💐💐

  2. ناشناس

    فروردین 24, 1402

    شعر در مورد نظم می خوام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا