🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی گناهی را کشی عاشق دلا

(ثبت: 251875) مهر 17, 1401 

 

آن زمانی جای بیمی تیغ هان
تیغ را بر رگ زنی مرگی عیان

بی گناهی را کشی عاشق دلا
پای معشوقی به خواری چون ددان

 

ولی اله بایبوردی

14 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 17, 1401

    درودتان استاد گرامی🌹🌹🌹🌹

    موفق و پیروز باد🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا