🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تابستان نگاه

(ثبت: 2089) مرداد 7, 1395 

باتو

بهار لبهایم

شکوفه خواهد زد

و باز

“بوسه” خواهی چید

آرام

از خرداد لبهایم

و زیر سقف

تابستان نگاهم

میان دریای بیکران احساسم

غلت خواهی خورد

تا انتهای برگ ریز 

غم هایم،

باتو

زمستان آغوشم

ذوب خواهد شد

میان 

کودتای گرم دستانت.

ماهک