🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریخ……

(ثبت: 259281) اردیبهشت 16, 1402 

 

تاریخ
همه طغیان خشمی بود که
خواص انگیختن در عوام
تا بی سبب میانِ خود
پیِ ابلیس باشند وُ سیراب نباشند
جز با خونِ آن دیگری…….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام استاد

    بسیار زیباست
    “یگری” را متوجه نشدم
    احتمالا دیگری بوده و سهوالقلمی شده باشد.

    در پناه دادار مهربان 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 16, 1402

      بسیار سپاس استاد ارجمندم عنایت فرمودین آره… دیگری… صحیح می باشد

  2. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    بسیار زیبا سرودید استاد

  3. کیان نوبهار

    اردیبهشت 16, 1402

    زیباست استاد🌹🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 19, 1402

    درود فراوان
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا