🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا اقیانوس

(ثبت: 3290) بهمن 16, 1395 

کودک را

موشکی در اطاقک منبسط می سازد

جیبهایش را

از دست و سر و پا پر می کند

آژیرها که کوک می شوند

فرود می آیند

بر مرزهای واژگون

یکی یکی دیوارها

تنها تکه باقی مانده از زمین

پله کان اضطراری است

پاهایش را تا می زند

و با رودی که از جیبهایش چکه می کند

می دود تا اقیانوس

تا اقیانوس

بهاره سلطانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بهاره

    بهمن 18, 1395

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 18, 1395

    سلام بهاره عزیزم

    بسیار زیبا و تامل برانگیزند سرودهات از خواندنشان لذت میبرم 

    پایدار باشی عزیزم 

    • بهاره

      بهمن 19, 1395

      سلام سمانه نازنینم

      خیلی ممنونم, تو همیشه به من لطف داری در حضور تو و دیگر اساتید, مشق می کنم

  3. فاطمه قربانپور

    اسفند 1, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا