🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا باران

(ثبت: 241994) مهر 8, 1400 
تا باران

 

در کنار تو،
ماندنی هستم
این تعهد،
رقم زدم با خون
دخترِ چشم های شوق انگیز
لیلی برده دل،
از این مجنون
هِبه کن،
یک سلام،
تا باران…

7. 7. 1400

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. نسرین حسینی

    مهر 8, 1400

    بسیار زیبا بود

    درودها برشما 🍁🍂🍁🍂

    • طارق خراسانی

      مهر 8, 1400

      سلام سیده ی بزرگوار
      شاعر عالیقدر پاک

      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا خواندم از قلم همیشه سبزتان
    مانا باشید در پناه مهر یزدان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      مهر 8, 1400

      سلام خانم محمدی بسیار عزیز
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌹🌹🙏🌿

      • کبری محمدی

        مهر 8, 1400

        سلام مجدد
        خانم اکبری نه؟ محمدی
        ممنونم

        • طارق خراسانی

          مهر 8, 1400

          سلامی دیگر بر گوهر پاک

          اشتباهم بهانه ای شد بر دو سلام خدمت عزیز همه

          در پناه خدا🙏🌹🌹🌹🙏

  3. لیلا صالح

    مهر 8, 1400

    سلام و درود خدمت پدر همیشه مهربانم چه خوب که هستید چه خوب که هنوز کسانی هستند که برای شعر ارزش قائل‌اند.
    مشخص است که شعرهای تان برآمده از دل است و بر دل می نشیند.

    امیدوارم هر کجا هستید سلامت باشید.

    یا هو.
    🌺

    • طارق خراسانی

      مهر 9, 1400

      گوهرِ شاعرانِ پاک اندیش
      دخترم،
      قلبِ واژه ی آبیز
      مهربان،
      همصدا،
      سرود نور،
      خاکِ پایت ستاره ی باران…
      پ. ن
      ابیز abiz_ شرارۀ آتش _ ستاره آتش
      قلبِ ابیز می شود “زیبا ” مانند قلب تاریخ که می شود خیرات
      ستاره باران. طارق

      تقدیم نگاه دختر عزیزم
      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌹🌹🌿

  4. علی مکرمتی

    مهر 9, 1400

    درودها
    بزرگوار
    بسیار زیبا
    مرحبا🌿🌺🌿

    • طارق خراسانی

      مهر 9, 1400

      سلام نور چشمم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا شاد زی 🌿🙏🌹🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا