🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا که گنجشکان به باغ بوسه ها سر می کشند

(ثبت: 1733) خرداد 25, 1395 

 

تا که گنجشکان به باغ بوسه ها سر می کشند
یکسر از اطراف ما پروانه ها پَر می کشند

بر هَزاران از من این شوقِ درودِ بوسه ها
با شقایق ها می نابِ سحر سر می کشند

موج اشکم را چرا این باد ها با شور و شوق
عاشقانه بُرده برگیسوی هاجر می کشند؟!‍

پی برند از راز این دل گر کبوتر های عشق
شرح آلام مرا تا مرز خاور می کشند

چشم ها آخر به پای سبزه های بی قرار
سیب سرخی را به یادِ روی دلبر می کشند

شاعرانِ روزه دارِ سرزمینِ انتظار
نقشِ تصویر خیالم را به دفتر می کشند

تا نگارِ من در آید از پسِ ابهامِ چرخ
شعر طارق را هنرمندان به گوهر می کشند

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام جناب خراسانی بزرگوار

    طبعتان جوشان 

    ماشالله

    زنده باشید گرامی

    • طارق خراسانی

      خرداد 27, 1395

      سلام بر بزرگ بانوی شعر پاک

      ممنونم از لطف و محبت شما

      در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………………

  2. محمد اشکان رجبی

    خرداد 27, 1395

    • طارق خراسانی

      خرداد 27, 1395

      سلام بر اشکان عزیزم

      سپاس از حضوز مشوقانه ی آن عزیز

      در پناه خداشاد زی…………………………………………………………………….

  3. زهره خسروی

    خرداد 28, 1395

    سلام جناب خراسانی

    واقعا زیباست

  4. سمانه تیموریان

    خرداد 28, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا