🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبانی

(ثبت: 251855) مهر 14, 1401 

 

نگاه دلهره،
از خجالت به زمین می لغزد
هنوز…
مبهوت!
خیره به ایستگاه زندگی ات
مویه می کند اضطراب
وقتی
دادگاه ِ بیداد
عقده را تبرئه کرد

آه!
دختر؟
چه سنگین دل
سلیس گیسوانت را
درخود کشید خاک

هیسسسسس!
بانوی اعتراض
دستان گلوله بر گلوی فریاد
سرخ می رقصد

جهالت
تبانی کرده با مرگ
برای قلع و قمع زندگی ات…

 

سارا(س. سکوت)
۸مهر۴۰۱