🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبختر

(ثبت: 233289) آبان 17, 1399 

 

این
عادت غلط
که
همه چیز باید سخت بدست بیاید
و
توامان درد و سر
و طمطراق و زرق و برق
دامان مهربانی را
هم
گرفته ست
که اگر بی دریغ باشد
نادان خیال بد کند
و پژواک شدیدش
بچشم تفاخر و رعنایی
بصورت غبن و غبار
بر خواهد گشت
با چاشنی دود و پوزخند

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      درودها
      بر شما

      ممنون از خوانش وهمراهییتون

      🌺🌺🌺🍃

  2. جواد مهدی پور

    آبان 17, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رشنو ارجمند

    همیشه از آثار فاخرتان بهره می برم

    عالی ست

    دستمریزاد

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      درودها

      بر جناب مهدی پور ارجمند

      سپاس بیکران

      از همراهییتون

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 17, 1399

    سلام استاد رشنوی عزیز زیبا بود بزرگوار💐🌿🍃🌹شادکام باشید

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      سلام

      وسپاس

      از حضور ارجمندتو ن

      جناب عباسی گرامی

      🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  4. مینا یارعلی زاده

    آبان 18, 1399

    درودها بر حضرت استاد رشنو عالیقدرم
    پاینده و تندرست باشید🙏🌹🌹🌹🙏

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      درودها

      بر ارچجمند بانو

      سپاس از

      خوانشتون

      سلامت باشید

      🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  5. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام استاد رشنوی بزرگوارم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید و موفق🙏🌸

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      درودها

      بانوی گران قدر

      سرکار بانوامینی

      سپاس از خواندنتون با بهمهر

      سلامت وسعادتمند باشید

      و 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃💐

  6. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    چون همیشه می آموزم از قلم شما استادم
    پایدار مانید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      آبان 19, 1399

      درودها

      عزیز گرانمهرم

      سپاس از حضور ارجمندتون

      جنا ب نژادیان عزیز

      و 🌸🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃💐

  7. علی احمدی

    آبان 20, 1399

    خوش اقبالم که پس از مدت ها باز از محضرتان آموختم استاد رشنو درودهااااااااااااااااااااااااااااااااااا🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا