🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبسّم

(ثبت: 6663) شهریور 25, 1397 
تبسّم

 هر حسّم

شکار می شود…

با تیر تیرگیهای غلط

امّا

در همه ی سایه روشنی

نیمه ی سپید

از آنات منست

روز زیر تبسّمم لبخند  می زند…

لبان احساس

مولود موعود خواهند بود

این نیزه ی مژگان چقدرآرش ست!؟

به تاری های هدف ؛

هی  پیشبازهای خدنگ خورشیدست …

غروب را

به بی خلاص گور  خواهد برد …