🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحویل سال و ماه

(ثبت: 223895) اسفند 25, 1398 

 

تحویل سال و ماه

امسال هم گذشت و خبر از شما نشد
این راه و رسم شیوه عهد و وفا نشد

دل داده ام به ساحت ایام عمر اگر
خاکسترم به جاده غم بر هوا نشد

جانان من به کدامین ستاره ای
بنشسته ای که روی مهت بر ملا نشد

گفتم بگیرم از رد پایت نشانه ای
در جمکران و کوفه و در کربلا نشد

از آیه های ساعت تحویل سال ماه
جز دیدنت بهانه بر این ماجرا نشد

آدینه را به چشم تو شاهد گرفته ام
دردی که از فراق تو دارم دوا نشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 25, 1398

    ابتدا با عرض تبریک و شادباش به دلیل انتخاب حضرتعالی بعنوان شاعر برتر سال 1398 سایت فاخر پاک که یقینا انتخابی درست و شایسته بود. و سپس باید بگویم که این اثر هم ارزشمند بود و هم صادقانه …
    درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    گفتم بگیرم از رد پایت نشانه ای
    در جمکران و کوفه و در کربلا نشد

    ناظر و حاضر را توان دید لا

    به امید شهود

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    🌸 با هم اویی کوفه را گشتم حزین 🌸

    منتظر آن لحظه ، بینی یار را
    جنبِ خود هر لحظه با او هر کجا

    یافتی ، تحویل سالی شد تمام
    عابر از سالی جلالی ، بی ریا

    با گلی تنهای گیتی همنشین
    همنشین با آن گلی زیبا ، دلا

    با هم اویی کوفه را گشتم حزین
    گاه همراهش به جانب ، کربلا

    همنشین با او شدم چشم انتظار
    بس گذر آدینه شد ، آدینه ها

    عاشقی صفری تداعی شد زیاد
    ماجرا ، آدینه ای ، اتمام لا

    شکر ایزد مانده باقی در جهان
    حُکم اجرا ، با قیامی ، والیا

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1398

    سلام و درود

    گر چه پنهانی ز چشم روزگار
    من که می دانم تو می ٱیی نگار

    چشم بر راهیم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا