🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخته های نرد

(ثبت: 269408) اردیبهشت 10, 1403 

تخته های نرد
ای شب حسرت دوای درد باش
آتشی در سینه های سرد باش

در غم دیرین رویای وصال
آبرو داری نموده مرد باش

مهلتی ده خاطری آشفته را
التیامی خاطر شبگرد باش

مرد میدانی قماری تازه کن
روی موج تخته های نرد باش

همنشین مخمل و آلاله شو
قطره ای از خون ورداورد باش

ریگ صحرا را نمی چیند کسی
گوهر تکدانه، دری فرد باش

یادی از قول و قرار رفته کن
آنچه عشقش با دلم می کرد باش

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 10, 1403

    👏🌺🌺🌺👏

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 10, 1403

    در غم دیرین رویای وصال
    آبرو داری نموده مرد باش

    درود بر شما
    خیلی زیباست🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا