🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترازویِ عدالت؟؟

(ثبت: 259150) اردیبهشت 12, 1402 

 

رنجنامهٔ درختی زخم دیده از ستم تبرها
که در نفاقِ این باغ
همدمی نیافت صبورتر از باد!!
تقلایِ بی فرجامِ پیچکی
از دیوارِ بلندِ سایه ها
برایِ تماشایِ خورشید
و
واپسین فغانِ بی پاسخِ مظلومی مدفون
به بیغوله ای تاریک…..چون اوزانی شیطانی
در آفاقم
بس ناتراز کرده این ترازویِ عدالت را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 12, 1402

    سلام و درود بر استاد گرانمهر

    بسیار عالی و فریاد دادخواهی ادیبانه ای ست
    شما به خوانش غزل زیبای آقای معین حجت دعوت می کنم.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    🙏🌹🌹🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا