🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترامپک

(ثبت: 252690) آبان 14, 1401 

 

زین پس آن دیو چرند گوی ملنگ
می خورد آماج تیر و صد خدنگ
نیک پیدا بود از روز نخست
گفته هایش مهمل و فکرش جفنگ

به امید انتقام شهید سلیمانی از ترامپ و دوستانش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 14, 1401

    درود بر شما
    دفعه قبل که انتقام سخت گرفته شد بسیاری از هموطنانمون مظلومانه پر کشیدند. این بار را خدا خودش ختم به خیر کند

    شاد و پیروز باشد🌺🌺

  2. سیاوش آزاد

    آبان 14, 1401

    سلام
    انتقام الهی در انتظار جانیان خواهد بود
    روح شهید سلیمانی در اعلی علیین باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا