🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترامپ

(ثبت: 5980) اردیبهشت 21, 1397 

ترامپا مغز خر خوردی که اینجور
نمودی نفس برجام از خودت دور

اگر خواهی که ما خوار تو گردیم
بری این آرزو با خویش در گور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1397

    سلام و درود 

    ولبشوی عجیبی در جهان بوجود آمده 

    امریکاتروریست می آفریند ، هزینه اش را حکام مرتجع خلیج فارس می پردازند بعد ترامپ فریبکار می گوید ایران تروریست ها را سازماندهی می کند .

    اما برجام .

    امریکاییبرجام که دیگر در ایران منافعی ندا رد چربرجام بماند؟

    اما تحریم های او از خباثتی که دارد تشأت می گیرد.

    شعر شما حرف دل مردم است 

    در پناه خدا 

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 24, 1397

      درودها جناب استاد طارق عزیز

      سپاس از حضور سبز و گهربار و نظر ارزشمندت

    • علی رفیعی

      اردیبهشت 30, 1397

  2. علی رفیعی

    اردیبهشت 28, 1397

    سلام و عرض ادب استاد

    بسیار زیبا و بجا قلم زده اید

    پاینده باشید

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 29, 1397

      درودها جناب رفیعی گرامی

      سپاسگزارم خوشحالم از رد قلمتان

      بمانید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا