🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترحم کنیم به خاکمان……

(ثبت: 259204) اردیبهشت 14, 1402 

 

غولِ مغول وُ تازیِ طامع
برفتند سیر از سَرِ این سفره
چنان که از بارِ غنائم
تیمور
سخت لنگید وُ سعد
سبعانه ربود حتی بهارستان را
از این ایوانِ تالان شده!!
اما ماندیم…… تا امروز که
کنده ایم گورِ خویش وُ می تراشیم تابوتمان را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 14, 1402

    سلام و درود
    بمانید به مهر و بتابید

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 14, 1402

    سلام استاد

    گاهی اوقات خواندن تاریخ انسان های حساس و مهربان را در گردابی از غم فرو می برد
    بنده بارها هنگام خواندن تاریخ این سرزمین گریسته ام.

    دستتون درد نکند

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 14, 1402

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته وبزرگوارم جناب خانمحمدی

    دست مریزاد بزرگوار

    🙏🙏🙏🙏

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 15, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا