🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترک آینه

(ثبت: 255720) بهمن 12, 1401 
ترک آینه

ترک آینه

از گسل، زلزله، آوار بدم می آید
از غم و اینهمه تکرار بدم می آید

بسکه بیهوده زدم لاف شعف با دل خود
دیگر از لحظه ی انکار بدم می آید

گرد پیری به سرم ریخته حسرت هر دم
من از این بارش اجبار بدم می آید

عمر ما رفته ولی پنجره ای باز نشد
از در بسته چه بسیار بدم می آید

پر پروانه شکست از ترک آینه ها
من از این تلخی دیدار بدم می آید

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    گرد پیری به سرم ریخته حسرت هر دم
    من از این بارش اجبار بدم می آید

    عمر ما رفته ولی پنجره ای باز نشد
    از در بسته چه بسیار بدم می آید

    👏👏👏 👏👏👏
    سلام بر شاعر شیرین بیان پاک

    بسیار زیبا بود
    لذت بردم

    بداهه ای تقدیم نگاه شما

    تا تو هستی ببرم لذت از این زندگی ام
    بی تو از گردش این گنبد دوار بدم می آید

    در پناه خدا شاد و تندرست باشید 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • پروانه آجورلو

      بهمن 12, 1401

      درود جناب خراسانی
      مهرتان را سپاس🌺🌺🌺

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1401

    درووودها بانو آجورلو ارجمند
    عالیست غزل زیبا و خوانش خوش اهنگتان
    ♤♤♤

    • پروانه آجورلو

      بهمن 12, 1401

      سلام جناب معصومی
      ممنونم از توجه و همراهی شما🌺

  3. پروانه آجورلو

    بهمن 12, 1401

    درود جناب لاهیجی
    سپاسگزارم 🌺

  4. عظیمه ایرانپور

    بهمن 12, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    روان و به زبان روز🌷

    • پروانه آجورلو

      بهمن 12, 1401

      سلام مهربانو
      ممنونم از محبت و لطف شما🌺

  5. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 13, 1401

    🌸🌸🌸

  6. مهدی سیدحسینی

    بهمن 21, 1401

    ” مار از پونه من از مار بدم می آید ”
    درود بر شما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا