🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لطفاً

(ثبت: 269360) اردیبهشت 6, 1403 

 

یک لقمه زندگی لطفاً!!!
برای کودکیت؛
کودکیم
و اقبال پیشانی بلندمان که کوتاه ترین دیوار شهر شد
برای سقوط آرزوهای کوچکمان در چاه عدم

یک قطره فراموشی لطفاً!!!
برای تاب آوری
روی پله ی لغزان زندگی
برای من؛ من در آستانه ی فروپاشی
برای دستانت؛
دستانم
و مرهم دریغ شده از ما و من
و برای ساقه ی ترد لگدمال شده
زیر پای عابران ناکجا آباد

یک جرعه صبر لطفاً!!!
برای چیدن ستاره از آسمان خیالت؛
خیالم
برای بریدن ناف نگاهم از لبخند نگاهت
و
برای بستن بغچه ی سرد زندگی

 

 

 

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 6, 1403

    درود بانو
    سروده ی زیباییست و تعبیر بریدن ناف نگاهم از لبخند نگاهت واقعا عالی بود…
    سپاس از شعر زیبایتان
    شاد و سلامت باشید👏👏👏🌺🌺🌺

  2. معین حجت

    اردیبهشت 6, 1403

    درود بانو
    دستمریزاد ،لذت بردم👏👏👏🌺🌺🌺

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 6, 1403

    درودها بانو
    زیباست
    موفق باشید.

    🌺🌺🌺

  4. مهرداد مانا

    اردیبهشت 6, 1403

    آنچه کار را زیباتر کرده است ، هوشمندی شاعر در به خط کردن کلمات و ترجیعات آن است که شعر را سه بار آغاز کرده است و هر سه آغاز همانند و هم شان همند .

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 6, 1403

      درود جناب مانا
      سپاسگزارم بابت نکته سنجی و ریز بینی🌺

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام و درود

    فراتر از آن چیزی ست که بتوان وصفش کنم.
    آفرین

    🌹🌹🌹

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 7, 1403

      سلام جناب خراسانی
      تشویق اساتیدی چون شما باعث دلگرمی و انگیزه ی تلاش بیشتر هست
      بمانید به مهر بابا طارق شعر پاک🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا