🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد لاعلاج

(ثبت: 267292) بهمن 4, 1402 

 

من را به پای عاشقی هایت صدا کردی
وانگه به درد لاعلاجی مبتلا کردی

هم زندگانی هم جوانی را تلف کردم
اما مرا در پیش چشمانم فدا کردی!

گفتی برای با تو بودن سخت تب دارم
هی زخم بر جانم زدی و هی دعا کردی

من سوختم در هر نفس آیینه هم شاهد
وقتی به جرم عاشقی بر من جفا کردی

از غصه می پیچیم به خود پروانه ام، آری!
کم کم برای سوختن آتش به پا کردی؟

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    من سوختم در هر نفس آیینه هم شاهد
    وقتی به جرم عاشقی بر من جفا کردی

    از غصه می پیچیم به خود پروانه ام، آری!
    کم کم برای سوختن آتش به پا کردی؟

    . سلام و درود
    خوشحالم دوباره اثری ارزشمند از آن بانوی شاعر را در پاک می خوانم.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • پروانه آجورلو

      بهمن 4, 1402

      درود بابا طارق
      قدردان مهربانی همیشگیتان هستم
      و خوشحالم که در پاک از شما بزرگان می آموزم
      🌺🌺🌺

  2. معین حجت

    بهمن 4, 1402

    درود بانو …
    زنده و سلامت باشید👏🌺

  3. زیبا ودلنشبن سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘

  4. فریبا نوری

    بهمن 6, 1402

    من سوختم در هر نفس آیینه هم شاهد
    وقتی به جرم عاشقی بر من جفا کردی

    درود 🌹🌿🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا