🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می ترسم

(ثبت: 269338) اردیبهشت 5, 1403 

 

از لحظه ی بیگانه شدن می ترسم
وز دست جدا شده ز تن می ترسم

ای بغض نفس گیر تو هم یاری کن
کز غنچه ی پرپر به کفن می ترسم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1403

    سلام و‌ درود

    دلتنگ‌ شعر های زیبایتان بودیم

    در پناه خدا 🌹

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 6, 1403

      درود جناب خراسانی
      سپاسگزارم
      من هم خوشحالم که دوباره در کنار شما اساتید هستم
      بمانید به مهر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا