🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشبیه

(ثبت: 209643) اردیبهشت 15, 1398 

در ترانه های آب
شبیه توام!
آرام
روشن
بی قرار…
لبالب ، بوسه های دریا
موج
از من می زاد
به آغوش امید…

 

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 15, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان استاد گرانقدرم جناب رشنو عزیز

    ” در ترانه های آب
    شبیه توام!
    آرام
    روشن
    بی قرار…
    لبالب ، بوسه های دریا
    موج
    از من می زاد
    به آغوش امید… ”

    چقدر عالی و دل انگیز سرودید
    همیشه در محضرتان می آموزم

    لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر
    💐💐💐💐🌿🍃🌹

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 15, 1398

      درودها
      و
      سلام وافر

      استاد ارجمند و دوست گرانقدرم
      حسن حضورتان را لطف می دانم
      وغنیمتیست
      نگاه پر با ر ارزشمدارتون
      سپاسگزار مهر تابانتان هستم

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز

      و
      🌸💐🌸💐🌸💐

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1398

    سلام و درود

    بسبار زیبا

    موفقیت های بزرگ شما را در وادی شعر و ادب تبریک عرض می کنم .

    در پناه خدا🌿👏👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 15, 1398

      سلام و تحییات وافر
      نثار ارجمندی و گرانسنگیتان
      استاد عزیزم!
      جناب خراسانی گرامی
      نظر لطفتان
      مزید ارادت و خوشحالیست
      از رهگذر خاک سر کوی شما بود
      هر مشک که در ناف نسیم سحر افتاد
      قدومتان پر مهر و میمنت
      و

      غنیمتیست بر من
      و
      🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 15, 1398

  3. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 15, 1398

    درود بر شما و اشعار زیبای شما ….عالی مثل هیشه

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 15, 1398

      سلام
      و
      درودها
      بر بانوی
      گرامی ” ماهور ”

      سپاس از حسن نظر
      و حضور ارزشمدارتون

      همیشه باشید به مهر و نیکویی های خداوند عزیز
      و🌸🌿🌸🌿🌸🌿

  4. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 16, 1398

    با سلام استاد
    زیبا بود.
    آرام
    روشن
    بی قرار…

    تقدیمی :

    به دنبالت روان گشتم
    چه دیدم ماه تنهایی
    بدیدم آن چه را دیدی
    درخشش ماه را چیدم
    چو گویی همچو شب تابی
    چو گوهر شب
    چه زیبایی

    ولی اله بایبوردی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا